.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام رئیس جمهور به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید طوسی؛
غیرت مثال‌زدنی‌ شهید طوسی در تاریخ انقلاب ماندگار شد
آن سردار سروقامت عرصه ايمان و شهادت كه قلب پاكش مالامال از عشق به ولايت و رهبري امت اسلامي بود، تنها نمونه اي از عزم و اراده پولادين دليرمردان و شيرزنان ديار علويان است

شمال نیوز: دكتر محمود احمدي نژاد، رييس جمهور اسلامي ايران در آستانه بيست و ششمين سالگرد شهادت سردار شهيد طوسي، پيامي صادر نمود.

به گزارش شمال نیوز ، متن كامل پيام دكتر احمدي نژاد به شرح زير است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم‌ عجل‌ لوليك‌ الفرج‌ والعافية والنصر واجعلنا من‌ خير انصاره‌ واعوانه‌ و المستشهدين‌ بين‌ يديه‌

 شهادت اوج هنر مرداني است كه با نثار جانشان عزت و سرافرازي امروز ايران اسلامي را به ارمغان آورده و خود در جوار رحمت واسعه حق تعالي مأوا گزيده اند.

عاشقاني كه به امر مراد و مقتدايشان جامه رزم بر تن كرده و با عزمي راسخ و استوار آنچنان در مسير ارزش هاي الهي و كمال جويي حماسه آفريدند كه ملكوتيان و آحاد ملت خداجوي ايران اسلامي در قبال مجاهدت و جانفشانيهاي وصف ناشدني آنان جز ستايش و سپاس سخن نمي گويند.

بي ترديد شهيد والا مقام و صف شكن عمليات هاي دوران دفاع مقدس سرلشكر پاسدار «محمدحسن قاسمي طوسي» قائم مقام لايق لشكر ويژه و ظفرمند 25 كربلاي مازندران كه ايثارگري و حماسه آفريني هاي بي بديل او در طول جنگ تحميلي و بويژه عمليات غرور آفرين والفجر 8 كه منجر به عبور معجزه آساي رزمندگان سلحشور جبهه توحيد از اروند خروشان و فتح شهر استراتژيك فاو شد، در زمره رادمرداني است كه جلوه تابناك همت و غيرت مثال زدنيش در تاريخ انقلاب اسلامي رنگ ماندگار بخود گرفت.

آن سردار سروقامت عرصه ايمان و شهادت كه قلب پاكش مالامال از عشق به ولايت و رهبري امت اسلامي بود، تنها نمونه اي از عزم و اراده پولادين دليرمردان و شيرزنان ديار علويان است كه با نثار 10 هزار آلاله سرخ در راه عزت و سربلندي ايران عزيز دين خود را به نظام اسلامي به شايستگي اداء كردند.

اينجانب در آستانه بيست و ششمين سالگرد عروج ملكوتي آن سردار اسوه و نامي با گراميداشت ياد و خاطره رشادتهاي او و دو برادر والامقام شهيدش كه به تأسي از امير قافله لشكر پيروز 25 كربلاي مازندران آسماني گشته اند، ضمن اداي احترام به ارواح طيبه تمامي شهيدان عزت آفرين و سالكان كوي دوست ، علو درجات روح عرشي آن بحق پيوستگان و اعتلاي هرچه بيشتر ميهن عزيزمان را تحت زعامت مقام معظم رهبري مسئلت مي نمايم.

والسلام و عليكم و رحمت اله بركاته
محمود احمدي نژاد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کیا 19 فروردين 1392
خدایا مارا رهروی راهشان قرار بده.
شادی روح شهدا و فداییان راه حق فاتحه مع صلوات
نا شناس 20 فروردين 1392
شهیدان مشعل های نورانی راه عشقند که تا ابدیت در آسمان دل ملکوتیان چونان ستارگان نورانی می درخشند و تا همیشه ی تاریخ بیدریغ چراغ روشن راه سالکان الهی و پیروان به حق اندیشه های نورانی اند بنام پاکشان به تمام قد به احترام می ایستیم و از سویدای دل و جان فاتحه عشق نثار روح بلندشان می کنیم که رمز جاودانگی حیات بشرند هرچه از آن سروقامتان بلند عشق و پاسداران بی منت حریم ولایت و دلدادگی بگوییم کم گفته ایم سلام خدا بر آن آزادمردامنی که عاشقانه قفس تنگ تن را شکستند و بال پرواز به عرش الهی گشودند و همیشه آسمانی شدند. مهدی زاده از شهرستان رشت
نا شناس 20 فروردين 1392
درودبراحمدی نزاد.....سلام برسردار بزرگ مازندران ((شهیدطوسی))...قربان معرفتت داش محمود خیلی ممنون.از پیام دلنشینت..
نا شناس 19 فروردين 1392
یادوخاطره سردار شهیدمحمد حسن قاسمی طوسی همشیه زنده است ونامش همواره برتارک تاریخ می درخشد.کارکنان و دانش آموزان مدرسه امام حسین (ع)طوسکلا
نا شناس 21 فروردين 1392
«سرلشکر شهید محمدحسن طوسی» قائم مقام فرماندهی و فرمانده واحد اطلاعات و عملیات لشکر ویژه ۲۵ کربلا در هجدهم فروردین ۱۳۶۶ در دشت تفتیده شلمچه کربلایی شد .
فرمانده‌ای که روزگاری در لشکر ویژه و خط شکن ۲۵ کربلا علمداری می‌کرد، وقتی نام محمدحسن بر زبان جاری می‌شود، همرزمانش یادنمازی راکه قبل ازعملیات والفجر۸ درکنارنهرابوفلفل به او اقتدا کرده بودند، می‌افتند و درفراقش می‌سوزندو می‌سازند.
در شرح زندگی نامه سردار شهید محمد حسن طوسی(قائم مقام فرماندهی لشکر۲۵ کربلا)آمده است
در سال ۱۳۳۷ از صلب مردی پارسا و از دامن زنی پرهیزگار در روستای طوسکلا از توابع شهرستان نکا پسری متولد شد که نامش را محمد حسن گذاشتند .
محمد حسن که اولین فرزند خانواده بود در آغوش پر مهر مادر آرام آرام قد کشید تا این که پاییز سال ۱۳۴۵ از راه رسید و محمد حسن پایش به مدرسه باز شد . تا کلاس پنجم همه ساله در خرداد قبولی اش را گرفت و همزمان به مکتب خانه جهت آموختن و فراگیری عم جزء و قرآن رفت .

به دلیل نبود مدرسه ی راهنمایی ، محمد حسن طوسی برای ادامه تحصیلات به شهر نکا رفت . در مدرسه راهنمایی فردوسی نکا تا سوم راهنمایی را به پایان رساندوبرای ادامه تحصیلات به ساری رفت .
و بعد از شهادت ، پیکر توتیا شده او با دستان پر مهر مردم مازندران و شهرستان نکا تشیع و درگلزار شهدای زادگاه اش در کنار برادر شهیدش محمد ابراهیم آرام گرفت و امروزسنگ قبر او به سجده گاه شیفتگان وعاشقان طریق نهضت سرخ حسینی مبدل شده است.
در ادامه به چند جمله از حضرت آقا استناد مینمایم که میفرمایند
*ارزش شهادت بالاترین ارزشهاست و زمان، همه چیز به جز خون شهید را کهنه می ‏کند.
*خاطره‏ ى شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت.
*زنده نگه داشتن یاد شهداى انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است.
*عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهدا است.
*عظمت ما به خاطر شهادت جوانان و فرزندان این ملت است.
*یاد شهدا باید همیشه در فضاى جامعه زنده باشد.

بی شک شهدا متعلق به همه آحاد جامعه مردم و مسئولان و میهن عزیز اسلامی مان هستند و اینکه مراسم گرامیداشت آن در هر نقطه از کشور عزیزمان برگزار شود جای بسی خرسندیست اما سخن ما با آندسته از متولیان فرهنگی شهرستان است که که بسادگی ازکنارافتخاربزرگ ملی یعنی علمدار قافله عشق در ۸ سال دوران دفاع مقدس ،عبور مینمایند .
براستی آنانیکه از همه هستی خود برای دفاع از دین و آسایش امروزی ما گذشتند ما در مقابل از خودگذشتگی آنان چه پاسخی داریم .
دریغ ازیاداو.کاش بجای تبلیغات کالاهای لوکس و بی ارزش ویا بیل و کلنگ در بیلبوردهاو استندهای تبلیغاتی سطح شهر یادی هم از محمد حسن قاسمی طوسی می شد.
کاش ستاد یادواره شهدای طوسکلا ، بنیاد شهیدو امورایثارگران ،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، ،ادارت هم عرض فرهنگی ،فرمانداری، شهرداری وگروهای مردم نهاد، یک روز را به این مهم اختصاص میدادند و چند سطری از وصیت نامه این شهید و یا دیگر شهدارا تنها ورق میزدند، و ای کاش کاش خودرا درگیر حواشی روزگار نمیکردیم و از آنان غفلت نمی کردیم که غفلت از شهدازنگ خطری است که صدایش ازسالهای پیش به صدا در آمده است امانخواستیم بشنویم !
در این مجال کوتا ضمن عذر خواهی از جایگاه رفیع این شهید والا مقام ،یادمان نرود که سردار طوسی افتخار ایران اسلامی ، مازندران علوی و نکا ولایئ است و خواهد بود و هیچگاه از یاده ها نخواهد رفت چون ثمره خون شهید حیات بخش و جاوید است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.